3

شهادت یکی از مرزبانان هنگ مرزی بانه

  • کد خبر : 13808
  • 03 آبان 1401 - 20:10
شهادت یکی از مرزبانان هنگ مرزی بانه

به گزارش حادثه ایلام;به نقل از از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سرهنگ محمدعارف سپهری روز سه شنبه اظهار داشت: نیمه شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین حراست و پایش نقطه صفر مرزی و پشتیبانی از یگان‌های رزمی مستقر در مرز، با افراد مسلح ناشناس مواجه شدند. وی افزود: با هوشیاری و اقتدار مرزبانان غیور […]

به گزارش حادثه ایلام;به نقل از از روابط عمومی مرزبانی کردستان، سرهنگ محمدعارف سپهری روز سه شنبه اظهار داشت: نیمه شب گذشته مرزبانان هنگ مرزی بانه حین حراست و پایش نقطه صفر مرزی و پشتیبانی از یگان‌های رزمی مستقر در مرز، با افراد مسلح ناشناس مواجه شدند.

وی افزود: با هوشیاری و اقتدار مرزبانان غیور و اتخاذ موضع مناسب ضمن دفع حمله متجاوزان، از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری شد و افراد مسلح با برتری آتش مرزبانان از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی کردستان اظهار کرد: در این درگیری سرباز وظیفه «سید مرتضی حسینی» با رشادت کامل در برابر افراد مسلح ایستادگی کرد و به شدت مجروح شد اما اقدامات پزشکی اولیه و تلاش برای احیا مؤثر واقع نشد و این مرزبان دلاور به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ سپهری ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به خانواده و همرزمانش، به اقدامات ویژه جهت شناسایی عاملان این واقعه اشاره کرد و عنوان داشت: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع می‌کنند و قطعاً راه این شهید بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

وی افزود: سرباز وظیفه «سید مرتضی حسینی» اهل استان زنجان است.

 

انتهای خبر/م

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.