4

چهارمین مانور سراسری در ۱۵ خانه‌ هلال استان ایلام اجرا شد+تصاویر

  • کد خبر : 13454
  • 22 مهر 1401 - 6:40
چهارمین مانور سراسری در ۱۵ خانه‌ هلال استان ایلام اجرا شد+تصاویر

به گزارش حادثه ایلام; غلامرضا علی محمدی اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی چهارمین تمرین(مانور) سراسری پناهگیری و خروج ایمن در خانه های هلال منتخب سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد. وی با اشاره به اینکه کشور ایران در منطقه‌ای زلزله خیز جهان واقع شده و هر ساله زمین […]

به گزارش حادثه ایلام; غلامرضا علی محمدی اظهار داشت: به مناسبت روز جهانی کاهش اثرات بلایای طبیعی چهارمین تمرین(مانور) سراسری پناهگیری و خروج ایمن در خانه های هلال منتخب سطح استان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه کشور ایران در منطقه‌ای زلزله خیز جهان واقع شده و هر ساله زمین لرزه‌های بزرگ و کوچک متعددی در کشور رخ می‌دهد، افزود: در این راستا ارتقای آمادگی عمومی برای مواجهه با اثرات زلزله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه افزایش تاب‌آوری و ارتقای دانش و مهارت اعضای خانه‌های هلال جهت پیشگیری و کاهش خسارت‌های ناشی از زلزله از اهداف برگزاری این تمرین است گفت: ایجاد آمادگی برای انجام واکنش‌های صحیح و سریع، انتقال فرهنگ ایمنی، آشنایی با نحوه پناهگیری و خروج ایمن در زمان زلزله و انجام عکس العمل‌های مناسب همراه با حفظ خونسردی و سرعت عمل از دیگر اهداف مهم اجرای این مانور بود.
علی محمدی بیان کرد: با اجرای این مانور بیش از ۵٠٠ نفر در ١۵ خانه هلال سطح استان آموزش‌های لازم برای هنگام وقوع زلزله را فراگرفتند.
وی ادامه داد: آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات به صورت مستمر در خانه های هلال همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/خبرنگار سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=13454

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.