1
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان؛

عامل ایجاد مزاحمت برای خانم جوان توسط پلیس فتا شهرستان آبدانان شناسایی و دستگیر شد

  • کد خبر : 7389
  • 16 آبان 1400 - 22:59
عامل ایجاد مزاحمت برای خانم جوان توسط پلیس فتا شهرستان آبدانان شناسایی و دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت:عامل ایجاد مزاحمت برای خانم جوان توسط پلیس فتا شهرستان آبدانان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “سید مختار باویر” اظهار داست : در پی مراجعه یک خانم جوان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر مزاحمت و توهین و تهدید در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع پرونده بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت و با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و بهره گیری از شگردهای پیچیده فنی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله دیجیتال جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی و اظهار پشیمانی از کرده خود، هدف خود را از این عمل مجرمانه ، رسیدن به خواسته شوم بیان نمود که در نهایت پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ باویر یادآور شد: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در اینگونه جرائم به شدت برخورد می‌شود. لذا شهروندان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ضمن رعایت آداب اجتماعی و حقوق شهروندی نسبت به حفظ حریم خصوصی سایر افراد اهتمام ویژه داشته باشند و از بیان هرگونه دعاوی و مسائل انتقام جویی در فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی پرهیز نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری و یا با شماره تلفن های ۰۸۴۳۳۶۲۴۳۱۶ و ۰۸۴۲۱۸۲۴۷۵۱۱ گزارش کنند

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.