3

کارمندان ایلامی تا آبان ماه دز اول واکسن را تزریق کنند

  • کد خبر : 7058
  • 18 مهر 1400 - 11:27
کارمندان ایلامی تا آبان ماه دز اول واکسن را تزریق کنند
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت:کارمندان ایلامی تا آبان ماه دز اول واکسن را تزریق کنند.

به گزارش حادثه ایلام; الیاس فتاحی در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: همه کارمندان تا کارمندان تا آبان ماه دز اول واکسن را تزریق کننداول آبان ماه فرصت دارند نسبت به تزریق دز اول واکسن کرونا اقدام کنند چون در غیر این صورت مطابق مصوبه ستاد کرونا عدم تزریق واکسن تخلف محسوب شده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی افزود: سلامت دانش آموزان و مردم یکی از مهمترین وظایف ما در جامعه است و اکنون برای پیشگیری از مرگ و میر ابتلا به کرونا باید تزریق واکسن جزو اولویت‌ها باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از مدیران مدارس خواست نسبت به رصد تزریق واکسیناسیون دانش آموزان توجه ویژه‌ای داشته باشند تا با توجه به تصمیم بازگشایی مدارس در نیمه دوم آبان ماه هرچه سریعتر دانش آموزان واکسن را تزریق کنند.

فتاحی همچنین از ستاد کرونا شهرستان‌ها نیز خواست دلایل عدم استقبال برخی از افراد از تزریق واکسن کرونا را بررسی و هرچه سریعتر به ستاد مرکز اعلام کنند.

وی همچنین با تذکر امکان شیوع پیک ششم کرونا در آبان ماه از دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواست نسبت به بازآفرینی و تجدید قوا و روحیه کادر درمان برای رسیدگی به بیماران توجه ویژه‌ای داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: همچنین با توجه به بالا بودن آمار کرونا در برخی مناطق باید از هرگونه تجمعات در آرامستان‌ها همچنان پیشگیری به عمل آید.

فتاحی ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری همه مجموعه‌ها و همچنین استقبال مردم از واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌ها شاهد ایجاد آرامش در جامعه با حذف کرونا باشیم.

 

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=7058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.