0

آماده باش تمامی دستگاههای خدمات رسان در مرز مهران برای بازگشت زائران

  • کد خبر : 6851
  • 06 مهر 1400 - 8:17
آماده باش تمامی دستگاههای خدمات رسان در مرز مهران برای بازگشت زائران

به گزارش حوادث ایلام;محمد نوذری در نشست ستاد اربعین افزود: پیش‌بینی می‌شود بیشتر زائران اربعین حسینی پیش‌بینی ورود ۱۳۰ هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران به کشوردر مسیر بازگشت از مرز مهران وارد کشور شوند.   وی بر آمادگی کامل دستگاه‌های لشکری، کشوری و خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین از مرز مهران تاکید […]

به گزارش حوادث ایلام;محمد نوذری در نشست ستاد اربعین افزود: پیش‌بینی می‌شود بیشتر زائران اربعین حسینی پیش‌بینی ورود ۱۳۰ هزار زائر اربعین از طریق مرز مهران به کشوردر مسیر بازگشت از مرز مهران وارد کشور شوند.

 

وی بر آمادگی کامل دستگاه‌های لشکری، کشوری و خدمات رسانی برای بازگشت زائران اربعین از مرز مهران تاکید کرد و گفت: تمهیدات لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است.

 

استاندار ایلام با تمجید از خدمات همه دستگاه‌ها خاصه نیروی انتظامی ابراز داشت: در روز‌های آینده با حجم زیادی از زائران عتبات‌عالیات روبرو خواهیم شد و همه باید برای سهولت انتقال این زائران به شهر‌های خود، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

 

وی با تقدیر از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایام اربعین در سال‌های سال‌های اخیر، به راه‌اندازی بیمارستان ارتش در مهران اشاره کرد و گفت: امیدواریم از فردا شاهد استقرار موکب ارتش نیز برای خدمات دهی به زائران اربعین باشیم.

 

نوذری همچنین از تعزیرات حکومتی استان خواست: بر نحوه دریافت کرایه اتوبوس‌ها و تاکسی‌های پایانه و شهر مهران نظارت کند تا بتوانیم از اجحاف در حق زائران جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=6851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.