2

مراسم بزرگداشت روز خبرنگاردرایلام بدلیل شیوع کرونا لغو شد

  • کد خبر : 5973
  • 16 مرداد 1400 - 10:40
مراسم بزرگداشت روز خبرنگاردرایلام بدلیل شیوع کرونا لغو شد

به گزارش حوادث ایلام; سجاد صیدی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار افزود: با توجه به شرایط حاد کرونا، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ایلام بدلیل شیوع کرونا لغو شدبرنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.   وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی […]

به گزارش حوادث ایلام; سجاد صیدی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار افزود: با توجه به شرایط حاد کرونا، مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در ایلام بدلیل شیوع کرونا لغو شدبرنامه‌های بزرگداشت روز خبرنگار امسال محدود به چند برنامه خواهد بود و هیچ جشن و گردهمایی حضوری برگزار نخواهد شد.

 

وی به اختتامیه جشنواره چهارم فصلی مطبوعات استان اشاره کرد و گفت: این آیین با حضور استاندار و جمعی از مدیران و خانواده زنده یاد حاج سامی شهبازی و حاج پژمان مهدوی فر از درگذشتگان رسانه استان عصر امروز شنبه در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار خواهد شد.

 

رییس خانه مطبوعات و رسانه‌های ایلام ادامه داد: همچنین پیش از برگزاری این آیین از خانواده در گذشتگان رسانه استان در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تقدیر می‌شود.

 

صیدی از افتتاح میدان رسانه همزمان با روز خبرنگار امسال در شهر ایلام خبر داد و گفت: همچنین همزمان با ۱۷ مردادماه با حضور اصحاب رسانه استان و ادای احترام آن‌ها به درگذشتگان رسانه استان در بهشت رضا یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته می‌شود.

 

بگفته رئیس خانه مطبوعات استان بر اساس برنامه ریزی انجام‌گرفته به مناسب ۱۷ مردادماه و بزرگداشت روز خبرنگار از تمامی خبرنگاران عضو خانه مطبوعات تقدیر خواهد شد.

 

صیدی از استاندار ایلام و دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در اجرای آیین اختتامیه جشنواره فصلی مطبوعات و بزرگداشت روز خبرنگار تقدیر کرد.

 

بیش از ۲۰۰ خبرنگار در ایلام فعالیت دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.