0

کشتار دام قربانی خارج از کشتارگاه‌های مجاز ایلام ممنوع

  • کد خبر : 5625
  • 27 تیر 1400 - 8:31
کشتار دام قربانی خارج از کشتارگاه‌های مجاز ایلام ممنوع

به گزارش حوادث ایلام; رامین پورنجف گفت: با توجه به روند گسترش کرونا و وضعیت قرمز استان ایلام برکشتار دام قربانی خارج از کشتارگاه‌های مجاز ایلام ممنوع اساس ابلاغیه سازمان دامپزشکی، تمامی احشام برای عید قربان فقط در کشتارگاه‌ها و اماکن از قبل تعیین شده توسط دامپزشکی ذبح می‌شوند.   وی افزود: ۳۱ گروه ثابت […]

به گزارش حوادث ایلام; رامین پورنجف گفت: با توجه به روند گسترش کرونا و وضعیت قرمز استان ایلام برکشتار دام قربانی خارج از کشتارگاه‌های مجاز ایلام ممنوع اساس ابلاغیه سازمان دامپزشکی، تمامی احشام برای عید قربان فقط در کشتارگاه‌ها و اماکن از قبل تعیین شده توسط دامپزشکی ذبح می‌شوند.

 

وی افزود: ۳۱ گروه ثابت و سیار نظارت بر میادین عرضه دام زنده و کشتارگاه‌ها را در روز عید قربان بر عهده دارند که از این تعداد ۱۴ گروه ثابت و ۱۷ گروه سیار در روز عید قربان نظارت بر میادین عرضه دام و کشتارگاه‌های سراسر استان را انجام می‌دهند.

 

مدیرکل دامپزشکی ایلام تاکید کرد: افرادی که قصد ذبح دام در منزل را ذبح کنند، در صورت برخورد با لاشه مشکوک دام ذبح شده موضوع را سریع به دامپزشکی اطلاع تا گروه‌های گشت سیار برای بازرسی لاشه به محل مورد نظر مراجعه و دام را مورد بازرسی قرار دهند.

 

پورنجف افزود: همچنین ۱۵ ناظر ذبح شرعی، ۱۲ دکتر دامپزشک و ۳۳ نفر بازرس سلامت گوشت روز عید قربان کشیک هستند تا گوشت‌های ذبح شده سالم و عاری از آلودگی باشد.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.