1

فوت دو ایلامی بر اثر کرونا

  • کد خبر : 5581
  • 22 تیر 1400 - 14:46
فوت دو ایلامی بر اثر کرونا

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: در ۲۴ساعت گذشته ۲فوتی ناشی از کرونا ثبت شده کرونا جان دو ایلامی دیگر را گرفتو مجموع فوتی‌های استان به ۸۱۰نفر افزایش یافت.   وی یادآور شد: ۱۳۷ ابتلای جدید در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان کرونا در استان به ۴۱هزار و ۲۶۲نفر رسید. […]

به گزارش حوادث ایلام; دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: در ۲۴ساعت گذشته ۲فوتی ناشی از کرونا ثبت شده کرونا جان دو ایلامی دیگر را گرفتو مجموع فوتی‌های استان به ۸۱۰نفر افزایش یافت.

 

وی یادآور شد: ۱۳۷ ابتلای جدید در ۲۴ساعت گذشته شناسایی شد و مجموع مبتلایان کرونا در استان به ۴۱هزار و ۲۶۲نفر رسید.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به روند افزایشی بستری‌های استان افزود: ۴۵بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری‌های موجود استان به ۱۲۰نفر افزایش یافت.

 

دکتر کریمیان با بیان اینکه وضعیت مهران نگران کننده است گفت: از بستری‌های جدید ۲۰نفر مربوط به مهران و ۱۲نفر نیز مربوط به ایلام است و این ۲شهرستان همچنان دارای بیشترین تعداد بستری هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: همچنین از بستری‌های جدید ۶نفر مربوط به دهلران، سه تفر دره شهر، ۲نفر آبدانان، یک نفر ایوان و یک نفر چرداول است.

 

دکتر کریمیان یادآور شد: شهرستان‌های ایلام، مهران، دره شهر و چوار در وضعیت قرمز و دهلران، آبدانان و بدره نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

وی ادامه داد: شهرستان‌های ایوان، سیروان، ملکشاهی، سیروان، چرداول و هلیلان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.