3

کاهش ۲۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایلام

  • کد خبر : 5404
  • 07 تیر 1400 - 10:46
کاهش ۲۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: پلیس راه انتظامی استان با مدنظر قراردادن کاهش ۲۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایلامبیانات معظم له و طی برنامه ریزی مدون، موفق به کاهش تصادفات جاده‌ای در بازه زمانی و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.   وی افزود: تعیین سهم و نقش […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: پلیس راه انتظامی استان با مدنظر قراردادن کاهش ۲۴ درصدی تلفات حوادث رانندگی در ایلامبیانات معظم له و طی برنامه ریزی مدون، موفق به کاهش تصادفات جاده‌ای در بازه زمانی و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.

 

وی افزود: تعیین سهم و نقش همه دستگاه‌های مسوول، هوشمندسازی ابزار‌های کنترل تخلفات رانندگی، رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف، فرهنگ سازی و برخورد با رانندگان هنجار شکن با اجرای مداوم طرح‌های ضربتی از دلایل موثر در کاهش تصادفات جاده‌ای بوده است.

 

رییس پلیس راه انتظامی استان ایلام اضافه کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای در سه ماهه اول سال جاری حاصل همراهی و همکاری مردم قانونمند و فهیم استان، انتظامی استان، دستگاه قضایی، صدا و سیما، رسانه ها، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی بوده است.

 

سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: کاهش تصادفات و جان باختگان جاده‌ای را در ماه‌های آتی به جد دنبال می‌کنیم و با اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده و اولویت بندی شده، امیدوارم همچون سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری با همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات و شهروندان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در محور‌های برون شهری استان باشیم.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=5404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.