2

دستگیری دو جاعل ۱۰ میلیاردی در ایلام

  • کد خبر : 3255
  • 10 بهمن 1399 - 10:12
دستگیری دو جاعل ۱۰ میلیاردی در ایلام

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل قولنامه (مدارک شناسایی و هویتی و سند مالکیت) و تصاحب یکباب منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر ایلام توسط ۲ فرد سودجو و کلاهبردار، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان پلیس، […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل قولنامه (مدارک شناسایی و هویتی و سند مالکیت) و تصاحب یکباب منزل مسکونی در یکی از محله‌های شهر ایلام توسط ۲ فرد سودجو و کلاهبردار، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پلیس، بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه شروع و مشخص کردند این ۲ کلاهبردار، پس از جعل قولنامه و مدارک شناسایی و هویتی فرد شاکی اقدام به تصاحب غیرقانونی منزل مسکونیش به متراژ ۴۰۰ متر مربع به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام  با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی این ۲ متهم را دستگیر کردند افزود:  متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیسی به بزه انتسابی خود اعتراف کردند و به همراه پرونده تشکیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

سرهنگ مهری در پایان از شهروندان خواست: در در صورت برخورد با چنین مواردی سریعا موضوع را با پلیس و مراجع قضائی در میان بگذارند.

انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=3255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.