2

کاهش ۹۰ درصدی ترافیک ایلام در ساعات ممنوعیت تردد

  • کد خبر : 2697
  • 04 آذر 1399 - 7:34
کاهش ۹۰ درصدی ترافیک ایلام در ساعات ممنوعیت تردد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونایی همچنین شاهد کاهش ۳۰درصدی ترافیک صبحگاهی و ۴۰ درصدی عصرگاهی در ایلام هستیم. وی افزود: طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های نخستین به شکل هشدار و ارشادی بود و در این مدت سعی کردیم به رانندگان هشدار‌ها و آموزش‌های درخصوص […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: در اجرای طرح محدودیت های هوشمند کرونایی همچنین شاهد کاهش ۳۰درصدی ترافیک صبحگاهی و ۴۰ درصدی عصرگاهی در ایلام هستیم.
وی افزود: طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های نخستین به شکل هشدار و ارشادی بود و در این مدت سعی کردیم به رانندگان هشدار‌ها و آموزش‌های درخصوص منع تردد را بدهیم.

سرهنگ کهزادی همچنین از آغاز جریمه خودرو‌های متخلف به وسیله دوربین‌های نظارتی سطح شهر خبر داد و تاکید کرد: از دوشنبه شب خودرو‌های غیر مجاز که اقدام به تردد در سطح شهر کرده بودند به وسیله دوربین‌ها و مامورین به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای هر شب جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با قدردانی از همراهی خوب مردم استان ازآنان خواست تاپایان طرح به همین همراهی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2697

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.