2

محموله قاچاق لوازم خانگی در هلیلان توقیف شد

  • کد خبر : 2628
  • 27 آبان 1399 - 20:16
محموله قاچاق لوازم خانگی در هلیلان توقیف شد

به گزارش حوادث ایلام; سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه پل سیمره، شهرستان هلیلان، ۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه وانت و یکدستگاه ایسوزو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. وی افزود:ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۳۴۸ دستگاه انواع لوازم خانگی […]

به گزارش حوادث ایلام; سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه پل سیمره، شهرستان هلیلان، ۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه وانت و یکدستگاه ایسوزو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود:ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۳۴۸ دستگاه انواع لوازم خانگی برقی شامل آبمیوه گیری، همزن، خرد کن، یخچال، کولر گازی، لباسشویی، ۱۰۰ کیسه کود شیمیائی و ۱۲ جین لباس تاناکورای قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.
سردار یاری با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق ۸ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و خودروهای توقیف شده روانه پارکینگ شد.
وی تاکید کرد: یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی خود، مبارزه با قاچاق کالا است و می‌طلبد شهروندان در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از پیش، پلیس را در برخورد با این پدیده شوم با گزارش به موقع اخبار همراهی کنند.
انتهای پیام/س
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.