1

انفجار مین در شهرستان مهران سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت

  • کد خبر : 2098
  • 27 تیر 1399 - 23:50
انفجار مین در شهرستان مهران سه کشته و یک زخمی برجای گذاشت

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “قدرت الله شهبازبیگی” به تشریح این حادثه پرداخت و گفت:درپی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انفجار مین در کوههای کله قندی موضوع دردستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   وی افزود:بلافاصله ماموران کلانتری وپلیس آگاهی به محل اعزام و مشخص شد که تعداد چهار نفر به منظور […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “قدرت الله شهبازبیگی” به تشریح این حادثه پرداخت و گفت:درپی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر انفجار مین در کوههای کله قندی موضوع دردستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی افزود:بلافاصله ماموران کلانتری وپلیس آگاهی به محل اعزام و مشخص شد که تعداد چهار نفر به منظور کوهنوردی و جمع آوری ضایعات جنگی به کوههای کله قندی رفته که هر چهار نفر همزمان با یک عدد مین برخورد برخورد کرده اند.

 

سرهنگ شهبازبیگی گفت:بر اثر این انفجار مین به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی در مرز مهران سه نفر در دم جان باختند و یک نفر هم بر اثر موج گرفتگی شدید به مرکز ایلام اعزام شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهران در پایان به شهروندان توصیه کرد:از مراجعه به مناطق مرزی وممنوعه خودداری نموده تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=2098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.