5

سرعت عمل پلیس، سارقان طلافروشی را زمین گیر کرد

  • کد خبر : 1763
  • 08 اسفند 1398 - 18:23
سرعت عمل پلیس، سارقان طلافروشی را زمین گیر کرد

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی کرمی” در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این خبر اظهار داشت:با توجه به یک فقره سرقت طلا فروشی در آذر ماه سال جاری توسط یک آقا و خانم وبازبینی دوربین های مداربسته و احتمال غیر بومی بودن سارقان ، مراتب ضمن در اختیار قرار دادن تصاویر […]

به گزارش حوادث ایلام; سرهنگ “علی کرمی” در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این خبر اظهار داشت:با توجه به یک فقره سرقت طلا فروشی در آذر ماه سال جاری توسط یک آقا و خانم وبازبینی دوربین های مداربسته و احتمال غیر بومی بودن سارقان ، مراتب ضمن در اختیار قرار دادن تصاویر سارقان، به طلافروشان سطح شهرستان اعلام که در صورت مراجعه افراد غیر بومی جهت خرید و فروش طلا سریعا مامورین را جهت بررسی در جریان بگذارند.

 

وی افزود : عصر روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از طلافروشان مبنی برمراجعه ۲ نفر غیر بومی که قصد سرقت از طلافروشی وی را دارند سریعاً اکیپی از پلیس آگاهی و ماموران انتظامی  وارد عمل شدند.

 

وی افزود: با حضور به موقع ماموران گشت انتظامی و عملیات هوشمندانه و ضربتی آنها ، سارقان که یک مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.

 

این مقام انتظامی بیان داشت : این سارقان که هر دو غیربومی بودند پس از دستگیری به ۲ فقره سرقت طلافروشی در سطح شهرستان اعتراف و پرونده مقدماتی تشکیل و جهت انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سرهنگ کرمی با اشاره به سرعت عمل و هوشمندی ماموران انتظامی در این عملیات خاطرنشان کرد : اطلاع به موقع و اعلام سرقت به وسیله سیستم اعلام سرقت در طلافروشی منجر به افزایش سرعت عمل ماموران و پیشگیری از وقوع یک سرقت شد.

 

جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی ضمن ابراز خرسندی از دستگیری به موقع سارقان ، به صاحبان صنوف به ویژه طلافروشان توصیه کرد: محل کار خود را به سیستم های امنیتی مجهز کرده و در صورت بروز هرگونه موارد مشکوک سریعاً مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.