2

افزایش تردد زائران در مرز مهران با توجه به بسته شدن مرز خسروی

  • کد خبر : 1158
  • 11 مهر 1398 - 13:38
افزایش تردد زائران در مرز مهران با توجه به بسته شدن مرز خسروی

به گزارش حوادث ایلام سلیمانی رئیس پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به درگیری‌های داخلی در عراق و بسته شدن مرز خسروی ، آمار تردد زائران از مرز مهران افزایش چشمگیری داشته است .   او ادامه داد: تردد جمعیت در مرز مهران زیاد است ، اما با همکاری نیرو‌های خدمت رسان […]

به گزارش حوادث ایلام سلیمانی رئیس پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با توجه به درگیری‌های داخلی در عراق و بسته شدن مرز خسروی ، آمار تردد زائران از مرز مهران افزایش چشمگیری داشته است .

 

او ادامه داد: تردد جمعیت در مرز مهران زیاد است ، اما با همکاری نیرو‌های خدمت رسان ، جا به جایی زائران به صورت روان و بدون هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

 

 

سلیمانی بیان کرد: از امروز به دلیل جلوگیری ازدحام جمعیت در مرز مهران، تردد کلیه خودرو‌های سواری و اتوبوس در مرز شلمچه و جذابه صورت می‌گیرد، از هم وطنان خواهشمندیم برای تردد با خودرو های شخصی خود به مرز مهران مراجعه نکنند.

 

او افزود: تمامی گیت‌ها و سیستم‌های خدمات رسانی به زائرین در مرز مهران فعالیت دارند، اما به دلیل افزایش جمعیت در این مرز خدمت‌رسانی به کندی صورت می‌گیرد.

 

رئیس پایانه مرزی مهران مطرح کرد: از زائرین گرامی خواهشمندیم صبر و حوصله داشته باشند و از عجله و شتاب پرهیز نمایند تا در هنگام تردد با مشکل مواجه نشوند.

 

خبرهای رسیده از عراق حکایت از آن دارد که در دو روز گذشته بغداد و برخی دیگر از شهرهای این کشور صحنه تظاهرات گروهی از مردم است. تظاهراتی که در برخی مناطق با تحریک افراد ناشناس به خشونت کشیده شده است.

yjc

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1158

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.