1

بالگرد امدادی ایلام توسط هلال احمر خریداری شد

  • کد خبر : 1017
  • 14 شهریور 1398 - 11:50
بالگرد امدادی ایلام توسط هلال احمر خریداری شد

به گزارش حوادث ایلام;  حسین عارفی در مجمع استانی این جمعیت با اشاره به دیدار اخیری که به همراه استاندار ایلام با رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشت, افزود: ساخت آشیانه بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مرکز استان تمام و یک فروند بالگرد نیز توسط مرکز خریداری شده است.   وی ادامه […]

به گزارش حوادث ایلام;  حسین عارفی در مجمع استانی این جمعیت با اشاره به دیدار اخیری که به همراه استاندار ایلام با رئیس جمعیت هلال احمر کشور داشت, افزود: ساخت آشیانه بالگرد امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مرکز استان تمام و یک فروند بالگرد نیز توسط مرکز خریداری شده است.

 

وی ادامه داد: این بالگرد به صورت دائم به استان اختصاص و در سفر رییس جمهور به استان، آشیانه بالگرد و خود بالگرد امداد و نجات به صورت رسمی فعالیت آنها آغاز می شود.

 

وی اظهار کرد: در این دیدار همچنین توافق شد ۱۰ دستگاه چادر راب هال توسط هلال احمر با مشارکت استانداری تهیه و ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای مسقف در کنار پایانه مرزی مهران در مسیر برگشت زائران برای اسکان اضطراری داشته باشیم.

 

عارفی افزود: مرکز آموزش هلال احمر ویژه غرب کشور در شهرستان ایوان برای اعضای جوان داوطلب با کمک استاندار محترم و هلال احمر امسال با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

وی همچنین در دست احداث بودن ۲ انبار امدادی هلال احمر با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع و پایگاه امداد و نجات جاده ای سه راهی کارزان خبر داد.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=1017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.