1

دستگیری قاتل معتادی که با چکش مادرش را کشت

  • کد خبر : 677
  • 30 مرداد 1398 - 8:21
دستگیری قاتل معتادی که با چکش مادرش را کشت

به گزارش حوادث ایلام، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شیراز، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند مقتول که زنی میانسال است بوسیله اصابت جسم […]

به گزارش حوادث ایلام، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از محلات شیراز، بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند مقتول که زنی میانسال است بوسیله اصابت جسم سخت از ناحیه سر، به قتل رسیده است.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات فنی و تخصصی و بدست آوردن سرنخ‌هایی در این زمینه، موفق به شناسایی قاتل که فرزند مقتول است شدند.

جانشین پلیس آگاهی استان با بیان اینکه کارآگاهان موفق شدند قاتل را در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر با مادر خود درگیر شده و بوسیله یک چکش وی را از ناحیه سر به قتل رسانده است.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.