5

اجرای طرح “بانو یارپلیس “ایلام ، کشوری شد

  • کد خبر : 327
  • 14 مرداد 1398 - 22:34
اجرای طرح “بانو یارپلیس “ایلام ، کشوری شد

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” درگفت وگو با خبرنگار کانال خبری پلیس، اظهار داشت: ایده پردازان طرح “بانو یارپلیس، سرگرد “اکبر حاتم نیا” و سرگرد “محمد صادقی” به جهت خلق این ایده نو و  اجرای کیفی طرح درادارات و نهادهای دولتی مورد تقدیر رئیس پلیس راهور ناجا و سردار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفتند. […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ “ابوالفضل کوهزادی” درگفت وگو با خبرنگار کانال خبری پلیس، اظهار داشت: ایده پردازان طرح “بانو یارپلیس، سرگرد “اکبر حاتم نیا” و سرگرد “محمد صادقی” به جهت خلق این ایده نو و  اجرای کیفی طرح درادارات و نهادهای دولتی مورد تقدیر رئیس پلیس راهور ناجا و سردار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفتند.

 

وی بابیان اینکه چتر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک بایستی همه اقشار جامعه را در برگیرد افزود: به زودی از طرح جدید فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی استان با حضور مسئولین کشوری در استان ایلام رونمایی خواهد شد.

 

گفتنی است؛ طرح “بانو یارپلیس” با مشارکت و همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری ایلام در سال ۹۷ با هدف استفاده از ظرفیت بی نظیر بانوان در ارتقاء فرهنگ رانندگی و بهبود رفتارهای ترافیکی در۱۰ دستگاه دولتی برای ۱۲۰۰نفر از نسوان شاغل در ادارات برگزار که در نظر است فاز دوم این طرح  در آینده نزدیک اجرایی شود.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.