4

بی توجهی به فرمان ایست پلیس جریمه ۴۰۰هزار ریالی دارد

  • کد خبر : 73
  • 11 تیر 1398 - 19:13
بی توجهی به فرمان ایست پلیس جریمه ۴۰۰هزار ریالی دارد

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی درگفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت:رانندگان وسایل نقلیه که درحال تردد هستندمکلفند به محض مشاهده فرمان ایست پلیس ،بلافاصله درمحل امن جهت اقدامات قانونی توقف کنند.   وی افزود:برخی از رانندگان پس از ارتکاب تخلفات رانندگی بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شوند.   سرهنگ […]

به گزارش حوادث ایلام;سرهنگ ابوالفضل کهزادی درگفت و گو با خبرنگار ما اظهارداشت:رانندگان وسایل نقلیه که درحال تردد هستندمکلفند به محض مشاهده فرمان ایست پلیس ،بلافاصله درمحل امن جهت اقدامات قانونی توقف کنند.

 

وی افزود:برخی از رانندگان پس از ارتکاب تخلفات رانندگی بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری می شوند.

 

سرهنگ ابوالفضل کهزادی درادامه بیان داشت: در چنین شرایطی پلیس اجازه دارد برای راننده خاطی بصورت غیابی (دوبرگی)قبض جریمه صادر و درسوابق خلافی خودرو اثر گذاری کند.

 

وی خاطرنشان کرد: بررسی ها نشان می دهد اکثر افرادی که نسبت به فرمان پلیس بی توجه هستند رانندگان پرخطر و با سوابق بسیار بد رانندگی هستند و به همین خاطر تمایلی به رویاروی  با پلیس ندارند.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه بیشترین نارضایتی رانندگان از صدورقبوض جرائم به صورت غیابی و دوبرگی است افزود:درصورتیکه اثبات شودجریمه ای به ناحق صادرشده است در کمیسیون مربوطه قبض صادره ابطال می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://hadeseilam.ir/?p=73

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.