1

آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است

  • کد خبر : 23978
  • 03 آبان 1402 - 17:57
آمریکا شریک جرم قطعی جنایت رژیم صهیونیستی در غزه است
دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید لرستان صبح امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش حادثه ایلام;دست‌اندرکاران برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۶۵۵۵ شهید لرستان و جمعی از خانواده‌های شهید این استان صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
رهبر انقلاب در این دیدار فرمودند: حضور روسای کشور‌های ظالم و شرور در سرزمین‌های اشغالی نشان دهنده نگرانی آن‌ها از متلاشی شدن رژیم صهیونیستی است. دولت‌های اسلامی نباید در مقابل جنایتکاران منفعل شوند. پیروزی قطعاً برای فلسطین است.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: یک نکته‌ی اصلی دیگر هم این است که در این قضیه آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران است. یعنی در این جنایت دست آمریکا تا مرفق در خون مظلومان و کودکان و بیماران و زن‌ها و این‌ها داخل شده و آلوده است. در واقع او دارد به یک نحوی مدیریت میکند این جنایتی را که در غزه دارد انجام میگیرد. آمریکاست که دارد مدیریت میکند.
رهبر انقلاب فرمودند: بله مردم غزه واقعاً مظلومند و این دشمن ددمنش و خون‌خوار، رژیم تروریستی غاصب، حدّی برای جنایت نمی‌شناسد. در یک بمباران هزار نفر را شهید میکند، اینجوری است، حدّی نمی‌شناسد. مظلومیت مردم این‌جوری ظاهر میشود. اما در کنار این مظلومیت دو نقطه‌ی مهم وجود دارد: یک نقطه صبوری این مردم است، توکل این مردم است. این مردم صبوری به خرج دادند انصافاً.
ایشان گفتند: در کنار این، نکته‌ی مهم دیگری که وجود دارد این است که ضربه‌ای که در این حادثه در این حمله رزمندگان فلسطینی به رژیم غاصب وارد شد یک ضربه تعیین‌کننده است. تاکنون چنین ضربه‌ای به این رژیم وارد نشده و همان‌طور که ما اول هم عرض کردیم قابل ترمیم نیست. هر چه می‌گذرد بیشتر معلوم میشود که قابل ترمیم نیست.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23978

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. .
    آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: اشرار عالم می‌بینند که رژیم صهیونیستی براثر ضربه‌ی بسیار محکم و تعیین‌کننده‌ی رزمندگان فلسطینی در حال تلاشی و نابودی است.

    رهبر معظم انقلاب،
    تنها کسی که چنین تصوری دارد جنابعالی هستید زیرا نمی‌دانید هماکنون بهترین فرصت است که خودتان را از شر تروریستهای حیوان صفت حماس و جهاد اسلامی خلاص کنید چون بدون فرمان شما به اسرائیل تجاوز کردند.
    چیره شد چون بر سیه موی سپید، گفتم اینک نوبت دانستن است.
    گر نهم امروز این فرصت ز دست، چاره‌ام فردا به خواری مردن است.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.