3

اقلام بشردوستانه تنها زمانی به غزه خواهد رسید که اسرای اسرائیلی آزاد شوند

  • کد خبر : 23747
  • 27 مهر 1402 - 9:49
اقلام بشردوستانه تنها زمانی به غزه خواهد رسید که اسرای اسرائیلی آزاد شوند
نخست وزیر رژیم صهیونیستی آزادی اسرای صهیونیست را پیش شرط ارائه کمک‌های بشردوستانه به غزه دانست.

به گزارش حادثه ایلام;پس از عملیات هفتم اکتبر نیرو‌های مقاومت فلسطین (حماس) علیه دشمن صهیونیستی، تل آویو در اقدامی غیرانسانی محاصره غزه را تنگ‌تر کرده و ورود مواد غذایی، آب، برق و تجیهزات پزشکی را به منطقه ممنوع کرده است. اکنون مقامات صهیونیست به دنبال گرفتن امتیاز در قبال حقوق شهروندان فلسطینی هستند.
به گزارش تله تریدر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد پیش شرط ورود هر گونه کمک بشردوستانه به نوار غزه، آزادسازی اسرای اسرائیلی در بند جنبش حماس است.
نتانیاهو در این زمینه تاکید کرد: به درخواست جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اسرائیل نمی‌خواهد با ورود کمک‌های بشردوستانه از مصر به غزه تا زمانی که تنها شامل غذا، آب و اقلام پزشکی برای غیرنظامیان فلسطینی در جنوب غزه باشد و به دست حماس نرسد، مخالفت کند. هر گونه کمکی که به دست جنبش حماس برسد خنثی خواهد شد.
براساس بیانیه‌ای که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر کرده، از صلیب سرخ جهانی خواسته شده است که از وضعیت اسرای اسرائیلی بازدید کرده و اقداماتی را برای بسیج حمایت بین المللی در این زمینه انجام دهد.
ارائه اقلام بشر دوستانه در جنوب غزه سیاست مقامات صهیونیست با هدف کشاندن جمعیت فلسطینی از مناطق شمالی به مرز رفح و مصر است تا رژیم صهیونیستی بتواند به راحتی مناطق مسکونی را بمباران و نابود کند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.