2

همه دنیا بدانند که ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم!

  • کد خبر : 23717
  • 26 مهر 1402 - 16:08
همه دنیا بدانند که ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم!
رئیس جمهور آمریکا که برای نشان دادن حمایت خود از رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر کرده، در تل‌آویو با نخست‌وزیر این رژیم دیدار کرد.

به گزارش حادثه ایلام;جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا امروز (چهارشنبه) وارد اراضی اشغالی شد و با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.
به گزارش رویترز، بایدن در میان نیرو‌های امنیتی فراوان از هواپیما پیاده شد و مورد استقبال نخست‌وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
رئیس جمهور آمریکا در این دیدار بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران غزه و به ویژه بمباران یک بیمارستان در شب گذشته، گفت: «می‌خواستم به اسرائیل بیایم تا مردم آنجا و تمام دنیا بدانند که ما در کنار شما هستیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که اسرائیل آنچه را که برای پاسخ به حملات حماس نیاز دارد، در اختیار دارد».
در ادامه، بایدن بدون ارائه هیچ سند و مدرکی، فاجعه بمباران بیمارستان «المعمدانی» در غزه را به «طرف مقابل» رژیم صهیونیستی نسبت داد و گفت: «من از انفجار دیشب در بیمارستان ناراحت و عصبانی بودم و به نظر می‌رسد که طرف مقابل پشت آن است نه شما».
نتانیاهو: سطح همکاری امروز ما با آمریکا بی‌سابقه است
در این دیدار، نتانیاهو نیز مدعی شد سطح همکاری امروز این رژیم با آمریکا «بی‌سابقه» بوده است. وی همچنین خطاب به بایدن گفت: «شما اولین رئیس جمهور آمریکا هستید که در وقت جنگ به اسرائیل می‌آیید. دنیا باید برای شکست حماس متحد شود».
گفتنی است، بایدن پیش‌تر اعلام کرده بود برای نشان دادن «همبستگی» با رژیم صهیونیستی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه که شب گذشته رخ داد، این سفر را در وضعیت ویژه‌ای قرار داده است. این رخداد که از سوی نهاد‌های بین‌المللی محکوم شده و صد‌ها قربانی بر جای گذاشته است اعتراضات بسیاری را در سراسر دنیا برانگیخته است.
با این حال، رژیم صهیونیستی تا نون از پذیرفتن مسئولیت این جنایت خودداری کرده و طرف مقابل را به دست داشتن در آن متهم کرده است. جنبش جهاد اسلامی، ساعتی پیش این اظهارات را رد کرد و گفت بیمارستان المعمدانی مانند بسیاری از مراکز دیگر هشدار تخلیه دریافت کرده که نشان می‌دهد این جنایت به دست رژیم اشغالگر صورت گرفته است.
مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ، این حادثه را یک «جنایت» توصیف کرده و می‌گوید: «اشغالگران، تاوان خون فلسطینیان را خواهند داد».
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23717

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.