2

مظلوم‌‌نمایی صهیونیست‌ها برای کمرنگ جلوه دادن حملات جوانان فلسطینی است

  • کد خبر : 23640
  • 24 مهر 1402 - 11:04
مظلوم‌‌نمایی صهیونیست‌ها برای کمرنگ جلوه دادن حملات جوانان فلسطینی است
امام جمعه شهرستان بدره گفت: مظلوم‌‌نمایی صهیونیست‌ها به وسیله رسانه برای سبک‌ جلوه دادن شکستن خود و کمرنگ جلوه دادن آثار حملات جوانان فلسطینی است.

به گزارش حادثه ایلام;حجت الاسلام محسن دانیاری امام جمعه شهرستان بدره، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مظلوم نمایی صهیونیست ها به وسیله رسانه ها برای سبک جلوه دادن شکستن خود و کم رنگ جلوه دادن آثار حملات جوانان فلسطینی است.
وی افزود: در عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی غافلگیر و گنبد آهنین آنها تبدیل به گنبد چوبی شد و از کار افتاد، رسانه های مدافع رژیم صهیونیستی برای جبران این غافلگیری به مظلوم نمایی روی آوردند.
امام جمعه شهرستان بدره گفت: یکی دیگر از دلایل مظلوم نمایی صهیونیست ها، دستاویز حملات بعدی آنهاست و این اتفاق رخ داد و در سایه امپراطوری رسانه‌ای، بیش از ۷۰۰ کودک فلسطینی را به شهادت رساندند.
حجت الاسلام دانیاری در پایان گفت: جوانان فلسطینی تاکنون چنین ضربه‌ی کاری‌ای به رژیم صهیونیستی وارد نکرده بودند و این ضربه نشان داد اسرائیلی ها سست و قابل نفوذ هستند و به فضل الهی با اراده و مجاهدت جوانان فلسطینی پیروزی نزدیک است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.