4

نتانیاهو: اسراییل خاورمیانه را تغییر خواهد داد

  • کد خبر : 23486
  • 17 مهر 1402 - 21:59
نتانیاهو: اسراییل خاورمیانه را تغییر خواهد داد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام به کشیدن خط و نشان برای مردم فلسطین در نوار غزه کرد.

به گزارش حادثه ایلام;ناتوانی اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در برابر عملیات محور مقاومت فلسطین اکنون تل آویو را در موضوع ضعف قرار داده است. کابینه راست گرای نتانیاهو اکنون به دنبال آن است که وجهه دولت خود را در میان مردم سرزمین‌های اشغالی حفظ کند.
به گزارش تله تریدر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) از مقامات این رژیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی و هم مرز با نوار غزه خواست در مواضع خود مستحکم باشند. وی تاکید کرد: اسراییل خاورمیانه را تغییر خواهد داد.
این سخنان پس از آن مطرح شد که نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی صبح امروز از کنترل بر شهرک‌های نزدیک نوار غزه خبر دادند. با این حال، آمار دستکم ۸۰۰ کشته در سرزمین‌های اشغالی درپی عملیات نظامی حماس شرایط سیاسی رای برای احزاب راستگرا دشوار ساخته است.
این برای نخستین بار در تاریخ منحوس رژیم صهیونیستی است که در جنگ‌های نظامی این رژیم آمار تلفات تل آویو بیشتر از طرف مقابل بوده است.
با اعلام وضعیت جنگی از سوی نتانیاهو، وی اکنون به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی دارای اختیارات بیشتری خواهد بود. فراخوان ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره بخشی از اقدامات نتانیاهو به منظور آمادگی برای آغاز حملات گسترده زمینی به نوار غزه است.
تاکنون بیش از یکصد هزار نیرو در اطراف نوار غزه مستقر شده اند. رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۰۵ نوار غزه را در دست داشت، اما آریل شارون، نخست وزیر وقت این رژیم با این بهانه که کنترل این منطقه با جمعیت زیادی که دارد هزینه‌های سنگینی را بر تل آویو تحمیل کرده، از نوار غزه عقب نشینی کرد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23486

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.