3
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

۱۵ پروژه ورزشی ایلام از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری اجرایی شد

  • کد خبر : 21899
  • 27 تیر 1402 - 18:09
۱۵ پروژه ورزشی ایلام از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری اجرایی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: تاکنون ۱۵ پروژه ورزشی ایلام از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به این استان به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش حادثه ایلام;شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: مصوبات حوزه ورزشی در سفر رئیس جمهوری به استان به طور کلی از پیشرفت مناسبی برخوردار هستند و از ۱۱۷ میلیارد تومان اعتبار مصوب تاکنون ۸۹ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود: تاکنون ۱۵ پروژه ورزشی در مناطق مختلف ایلام از محل مصوبات سفر رئیس جمهوری به طور ۱۰۰ درصد اجرایی شده و دیگر پروژه‌ها نیز تا پایان سال جاری اجرایی می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به پیشرفت ۹۷ درصدی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر ایلام، بیان کرد: ۱۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهوری به استان برای این پروژه مصوب شد که ۱۰۰ درصد این اعتبار به پروژه تزریق شده است.

وی مطرح کرد: تکمیل استادیوم ورزشی شهدای چوار نیز با ۶۷ درصد پیشرفت در حال اجرایی شدن بوده و بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: ۳۲ میلیارد تومان از طریق بخش مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت برای تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان دهلران نیز محقق شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه احداث زمین چمن طبیعی فوتبال سیروان با تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار ۵۸ درصد پیشرفت دارد، گفت: خرید تجهیزات ورزشی در شهرستان مهران نیز از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است.

وی اظهار کرد: بخش مهمی از پروژه‌های ورزشی باقی مانده استان از محل سفر رئیس جمهور در هفته دولت و تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسند.

وی اظهار داشت: هم اکنون سرانه ورزشی استان ایلام ۹۶ صدم مترمربع است؛ در حالیکه استاندارد جهانی سه مترمربع است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=21899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.