2
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

۴۰ تن روغن احتکار شده در ایلام کشف شد

  • کد خبر : 19840
  • 30 اردیبهشت 1402 - 16:32
۴۰ تن روغن احتکار شده در ایلام کشف شد
فرمانده انتظامی استان از كشف انبار 40تنی احتکار روغن خوراکی در ايلام خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “جمال سلمانی” در گفت و گو با خبرنگار ما در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در انباری واقع در حاشیه شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بررسی موضوع و همچنین رصد اطلاعاتی با همکاری بازرسان ادراه صمت استان موفق به شناسایی محل احتکار کالاهای اساسی شده که با هماهنگی مقام قضائی و باحضور قاضی تعزیرات حکومتی، بازرسان اداره کل صمت استان طی عملیاتی در بازرسی از انبار شناسایی شده، ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش  کالای کشف شده ۲۴ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا  یک نفر دستگیر و جهت  سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار سلمانی در پایان از شهروندان خواست که درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=19840

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.