4

۱۰۰۰ اتوبوس امشب به مرز مهران می رسند

  • کد خبر : 22728
  • 17 شهریور 1402 - 20:09
۱۰۰۰ اتوبوس امشب به مرز مهران می رسند
میراحمدی گفت: تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تا ۱۲ امشب به مرز مهران می‌رسند و همه زئران را تا ۱۲ امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم.

به گزارش حادثه ایلام;مجید میراحمدی، رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره آخرین وضعیت ورود زائران به مرز مهران و مشکل صف‌های طولانی در پایانه برکت اظهار داشت: امروز اوج بازگشت زائران را شاهدیم و همانطور که قبلا هم گفته بودیم زائران بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند، اما با این حال نگرانی برای انتقال زائران نداریم.
وی با بیان اینکه متاسفانه امروز مدت ماندگاری زائران کمی افزایش یافته است، افزود: تعداد ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس تا ۱۲ امشب به مرز مهران می‌رسند و همه زئران را تا ۱۲ امشب از مرز مهران منتقل می‌کنیم.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه در سال‌های گذشته تا بیش از ۱۵ ساعت مدت زمان ماندگاری زوار برای فراهم شدن شرایط بازگشت به شهر‌ها بود، اما امسال تا قبل از روز اربعین، مدت ماندگاری در مرز مهران کمتر از نیم ساعت بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مدت زمان انتظار زوار در مرز مهران بین ۲ تا ۵ ساعت است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه با دستور مخبر به استانداران تمام اتوبوس‌های استان‌ها به مرز گسیل شده تا بتوانیم موج برگشت را به استان‌های مقصد مدیریت کنیم، تصریح کرد: ستاد کل نیرو‌های مسلح یک فروند هواپیمای ایلوشین برای انتقال زائران اختصاص داده است.
وی خاطرنشان کرد: زائران برگشت خود از عراق را تسریع کنند و امیدواریم تا فردا ظهر همه زائران به ایران بیایند و فردا بعد ا‌زظهر پایان عملیات اربعین را اعلام کنیم.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=22728

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.