3

اهل کوفه نباشیم

  • کد خبر : 15711
  • 06 دی 1401 - 21:11
اهل کوفه نباشیم

سعد حمیدی کیا; کوفه یکی از شهرهای کشور عراق است،این شهر در فاصله ۱۷۰ کیلومتری جنوب پایتخت عراق و در استان نجف واقع شده است. شهر کوفه مدتی پایتخت امام اول شیعیان حضرت علی بن ابیطالب بود و به همین خاطر از جایگاه ویژه ای بین شیعیان برخوردار است. مردم کوفه به دلیل سرپیچی از […]

سعد حمیدی کیا; کوفه یکی از شهرهای کشور عراق است،این شهر در فاصله ۱۷۰ کیلومتری جنوب پایتخت عراق و در استان نجف واقع شده است.
شهر کوفه مدتی پایتخت امام اول شیعیان حضرت علی بن ابیطالب بود و به همین خاطر از جایگاه ویژه ای بین شیعیان برخوردار است.
مردم کوفه به دلیل سرپیچی از دستورات ولی امرعصر خود یعنی حضرت امام علی(ع)، خلف وعده و شکستن عهد و پیمان خود با امام حسین(ع) به مردم بی بصیرت و ساده اندیش معروف هستند.
اهل کوفه بدین معنا نیست که امام حسین(ع) را از مدینه فرا بخوانی؛دعوت بکنی، پیمان ببندی اما در بین راه پیمان شکنی کنی و سرایشان را روی نیزه بگذاری.
اهل کوفه بودن معنای گسترده ای دارد، اهل کوفه بودن یعنی امامت تو را دعوت کند به مبارزه برخیزی و تحت تاثیر امیال دنیوی خود و از همه بدتر شک و شبیه در دل داری نسبت به حقانیت امام و با او همراه و هم صدا نشوی وایشان را تنها بگذاری!

اهل کوفه بودن این است که امامت از تو درخواست کند و توصیه کند به افرادی نزدیک شوی و دوری گزینی و هم رأی نشوی ولی تو تحت تاثیر دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافقان دقیقا برخلاف خواسته های ایشان با آن افراد که مورد نهی امامت است هم کلام و هم صدا شوی.

اهل کوفه بودن فراموش نشده است و فقط در شهر کوچک جنوب بغداد خلاصه نمی شود.
یک طرز تفکر است که هم چون موریانه ای افکار جامعه را می پوساند.

اما گوش به فرمان بودن به امامت و اعمارهایش راه گشای ما درعبور از پیچ های تردید و نفاق می باشد.
ان شاءالله نباشد روزگاری عمارهایش تنها بمانند و آنگاه شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند که در اغلب مراسمات مذهبی و سیاسی کشور بر زبان میلیون ها ایرانی جای میشود فقط تنها در حد شعار بماند.

امیدوارم پیرو راستین امامان در هر مکان و در هر زمان باشیم.

 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=15711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.