5

رایگان‌شدن گازبها با صرفه‌جویی ۳۰ درصدی

  • کد خبر : 15615
  • 02 دی 1401 - 18:01
رایگان‌شدن گازبها با صرفه‌جویی ۳۰ درصدی

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;به نقل از شانا، جواد اوجی امروز (جمعه، دوم دی‌ماه) در بازدید از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، گفت: امروز برای بررسی توزیع، عرضه و مصارف گاز به طور سرزده به مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز آمدم و ارتباط زنده‌ای با پالایشگاه‌ها و سکوهای پارس جنوبی داشتم. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری حادثه ایلام;به نقل از شانا، جواد اوجی امروز (جمعه، دوم دی‌ماه) در بازدید از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، گفت: امروز برای بررسی توزیع، عرضه و مصارف گاز به طور سرزده به مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز آمدم و ارتباط زنده‌ای با پالایشگاه‌ها و سکوهای پارس جنوبی داشتم.

وی ادامه داد: اکنون روزانه نزدیک به ۷۰۵ میلیون مترمکعب در روز (حدود ۷۰ درصد گاز کشور) از این حوزه برداشت می‌کنیم و آمادگی ۱۰۰ درصدی برای تأمین گاز با تدابیر اندیشیده‌شده و انجام تعمیرات اساسی در خطوط لوله، سکوهای برداشت گاز، پالایشگاه‌ها و ایستگاه‌های تقلیل فشار وجود دارد.

وزیر نفت با بیان اینکه مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری ۶۰ میلیون مترمکعب در روز، معادل ۲ فاز پارس جنوبی نسبت به پارسال افزایش یافته است، تصریح کرد: از همه مردم می‌خواهیم برای بهینه‌سازی مصرف تلاش کنند و اقدام‌های خوبی برای تشویق مشترکان هم در نظر گرفته شده و با هر یک درصد کاهش مصرف، شامل ۳ درصد تخفیف گازبها می‌شوند و اگر مشترکی نسبت به مصرف پارسال خود ۳۰ درصد صرفه‌جویی داشته باشد، گازبهای رایگان خواهد داشت.

اوجی همچنین مردم را پوشیدن لباس‌های گرم و رعایت دمای رفاه ۱۸ – ۲۱ توصیه کرد.

وی در جریان این بازدید در ارتباط تلفنی با احمد باهوش، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن خداقوت به همه کارکنان صنعت گاز و نفت و پارس جنوبی، بر آمادگی حداکثری برای تأمین پایدار گاز تاکید کرد.

قدردانی از سران قوا / مالیات کارکنان صنعت نفت مانند دیگر کارکنان دولت شد

وزیر نفت در ادامه با قدردانی از سران قوای سه‌گانه، اظهار کرد: مالیات کارکنان صنعت نفت مانند دیگر کارکنان دولت شد و از این بابت از سران قوا تشکر می‌کنیم و ان‌شاالله انگیزه‌ای دوچندان در کارکنان به وجود می‌آید.

۶ خوان اجرای ماده ۱۰ طی شده است

اوجی در پایان اعلام کرد: در بحث ماده ۱۰ هم ۶ خوان طی شده و تنها گذر از خوان هفتم مانده و ان‌شالله تأیید مشئولان ارشد نظام را می‌گیریم که سبب رضایتمندی همکاران شود.

 

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=15615

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.