به گزارش حادثه ایلام;صادق غلامی مدیر کل پست استان ایلام گفت: بازاریابی فعال با تکیه بر بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات پستی که در فضای کاملا رقابتی جهت جلب اعتماد مردم و با ارائه خدمات کیفی صورت گرفته است یکی از موفقیت های بزرگ پست استان ایلام در جهت خدمات رسانی مطلوب به آحاد همشهریان و هم وطنان بوده است.
وی افزود: شرکت پست در راستای جلب رضایت مردم در طول چند سال گذشته علی رغم تورم شدید و افزایش هزینه ها، تعرفه های پستی را افزایش نداده و این امر سبب کمبود درآمد و زیان ده بودن اکثر ادارات کل پست کشور از جمله پست استان ایلام شده است.
مدیر کل پست استان ایلام بیان کرد: ارائه و تسریع در روند خدمات پستی به آحاد هم وطنان علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های مردم، باعث کاهش آلودگی هوا، روان سازی ترافیک و صرفه جویی در مصرف سوخت و حامل های انرژی شده و از سرگردانی مردم در ادارات و نهادها و سایر مکان ها جلوگیری می کند.
غلامی گفت: در راستای کاهش مدت زمان سیر مرسولات و افزایش سرعت عمل و حلب رضایت مردم با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد شرکت تدابیر لازم به منظور ساماندهی خطوط مبادله سراسری مستقیم ببن تهران -ایلام که قبلا با واسط استان های کرمانشاه و همدان انجام می گرفت صورت پذیرفت.
وی افزود: در حال حاضر ۵ باجه خدمات نیابتی در ادارات کل ثبت اسناد، پزشکی قانونی، دانشگاه ملی، مرکز MRI، آزمایشگاه مادران باردار و … با همکاری و استفاده از توان بخش خصوصی ایجاد و فعال کرده ایم که این موضوع باعث ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار نیز شده است.
مدیر کل پست استان ایلام تصریح کرد: تعداد ۲۰ فروشگاه خرید اینترنتی نیز به منظور تسهیل در ارائه خدمات خرد و خانگی نیز در حوزه فروشگاه های درون استان ایجاد و راه اندازی شده است.
غلامی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸۶۵ هزار مرسوله پستی وارد استان شده که در سریع ترین زمان ممکن توسط توزیع کنندگان این اداره کل توزیع و به دست صاحبان آن ها تحول شده است.
وی در پایان گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه بیش از ۲۹۱ هزار فقره مرسوله پستی از ایلام به سایر استان های کشور ارسال شده است.
انتهای پیام/س