0
استاندار ایلام:

اربعین امسال با گرامیداشت یاد شهدای خدمت متفاوت خواهد بود

  • کد خبر : 25769
  • 07 خرداد 1403 - 11:53
اربعین امسال با گرامیداشت یاد شهدای خدمت متفاوت خواهد بود
استاندار ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی همواره بر سفری ارزان، راحت و آسان برای زوار اربعین حسینی تاکید داشتند، گفت: اربعین امسال با گرامیداشت نام و یاد شهدای خدمت متفاوت خواهد بود.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جلسه ستاد اربعین استان ایلام، با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و شهدای خدمت، اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم به ویژه در ایام اربعین حسینی بهترین قدرشناسی از شهید جمهور و سید محرومان است.

وی تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی همواره بر سفری ارزان، راحت، آسان و ایمن برای زوار اربعین حسینی تاکید داشتند و سال گذشته نیز تلاش شد که این امر در استان ایلام با تمام توان تحقق یابد.

استاندار ایلام بیان کرد: سال گذشته زوار اربعین رضایت بسیار خوبی از برگزاری اربعین حسینی در استان داشتند و امسال نیز باید با هم‌افزایی همه مردم، مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای مدیریت شود که امسال هم همان رضایت‌مندی سال گذشته بلکه بیشتر در بین زوار عتبات عالیات ایجاد شود.

وی تاکید کرد: به طور قطع با تأسی از شهید خدمت، همه اعضای کمیته‌های ستاد اربعین استان امسال با روحیه‌تر از سال گذشته پای کار خواهند بود.

استاندار ایلام ابراز کرد: در راستای گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و به پاس قدرشناسی مردم استان از خدمات شهدای خدمت، مسیر پل زائر شهر مهران تا پایانه مرزی به عنوان بزرگراه قدس و مسیر ایلام تا شهر مهران به عنوان بزرگراه شهید جمهور نامگذاری می‌شود.

انتهای پیام/سعدحمیدی کیا
لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.