1

آسفالت حفاظتی بیش از ۹۷ کیلومتر از راه‌های ایلام

  • کد خبر : 25351
  • 27 دی 1402 - 18:23
آسفالت حفاظتی بیش از ۹۷ کیلومتر از راه‌های ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از آسفالت حفاظتی بیش از ۹۷ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان طی امسال خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: روکش آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ، اسلاری سیل) در طول ۹۷ کیلومتر از جاده‌های استان با اعتباری افزون بر ۸۶۰ میلیارد ریال طی سال جاری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آسفالت حفاظتی روش مقرون به صرفه برای حفاظت و ترمیم آسفالت است، افزود: این روش می‌تواند عمر مفید آسفالت را تا حد زیادی افزایش داده و با ایمن‌تر شدن سطح آسفالت، احتمال وقوع حوادث رانندگی کاهش می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۵۰ کیلومتر از راه‌های استان آسفالت حفاظتی شد، یادآور شد: در این بازه زمانی عملیات اجرایی ۴۹۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده است.

چشمه خاور در ادامه مطرح کرد: همچنین در راستای ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان از اول سال جاری تاکنون ۴۰ هزار مترمربع از محور‌های مواصلاتی استان شامل، راه‌های اصلی، راه فرعی و راه روستایی لکه‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه استان ایلام مقام اول روکش آسفالت را در کشور دارد و در ایمن سازی محور‌های مواصلاتی نیز مقام اول را در کشور دارد، گفت: حدود ۷۱ هزار تابلو ظرف یک‌سال گذشته در محور‌های مواصلاتی نصب شده است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.