1
فرمانده انتظامی شهرستان مهران خبر داد

دستگیری ۳۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در مهران

  • کد خبر : 25327
  • 25 دی 1402 - 18:57
دستگیری ۳۱ نفر از مخلان نظم و امنیت در مهران
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت بر خورد با مخلان نظم و امنیت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این خصوص ۳۱ نفر دستگیر شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ سروش اصل مرز  فرمانده انتظامی شهرستان مهران اظهار کرد: به منظور افزایش احساس امنیت برای شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان آرامش در شهر با اولویت برخورد با مخلان نظم و امنیت و برخورد با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر در سطح شهر مهران اجرا شد.

وی افزود: اجرای این طرح که با حضور کارکنان انتظامی و با نظارت دادستان شهرستان اجرا شد و ماموران انتظامی موفق شدند تعداد ۳۱ نفر از افراد مخل در نظم و امنیت پایانه مرزی شهید سلیمانی و گمرک را دستگیر کنند.

سرهنگ اصل مرز با بیان اینکه در بین دستگیرشدگان افرادی باسوابق شرارت، درگیری، قاچاقچی و سایر جرایم وجود داشت، ادامه داد: تعداد۳ستگاه وسایل نقلیه متخلف نیز توقیف و مقادیری مواد مخدر صنعتی آماده توزیع کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران با اشاره به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، بیان کرد: پلیس با قدرت حمایت دستگاه قضایی در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.