4
سرپرست اداره استاندارد ایلام خبر داد

صدور ۲۵ فقره گواهینامه تأییدیه استاندارد وسایل بازی در ایلام

  • کد خبر : 25137
  • 16 دی 1402 - 18:57
صدور ۲۵ فقره گواهینامه تأییدیه استاندارد وسایل بازی در ایلام
سرپرست اداره استاندارد ایلام از صدور ۲۵ فقره گواهینامه تأییدیه استاندارد وسایل بازی در ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;یادگار محمدی سرپرست اداره استاندارد ایلام اظهار کرد: شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده و فعالیت تجهیزات تفریحی که مشمول مقررات استاندارد اجباری است اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی و…بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

وی از همشهریان خواست هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کنند. دبیر شورای استاندارد استان افزود: در این بازه زمانی نیز ۶۵ فقره بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران از تجهیزات بازی در سطح استان انجام شد.

محمدی در پایان یادآور شد: از همشهریان خواستاریم هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کرده و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد از استفاده از این تجهیزات خودداری کنند و مواردی نظیر عدم مشاهده گواهی استاندارد در شهربازی‌ها را به سامانه شکایات ۵۰۰۰۱۱۵۱۷ پیامک و یا به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع رسانی کنند

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.