1
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد

آغاز کار ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن ملی

  • کد خبر : 25146
  • 16 دی 1402 - 19:10
آغاز کار ساخت بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن ملی
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: کار ساخت ۱۵ هزار و ۴۲۰ واحد مسکن ملی در ایلام آغاز شده است.

به گزارش حادثه ایلام;فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه کار ساخت ۱۵ هزار و ۴۲۰ واحد تا کنون در استان ایلام در استان آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به اقدامات انجام شده و پیشرفتی که پروژه‌های مسکن ملی در استان داشته اند انتظار می‌رود که فاز اول این پروژه‌ها در نیمه اول سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شهر‌های استان نیاز به تامین زمین برای ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد داریم، افزود: در استان ظرفیت ۱۹ هزار واحد زمین برای اجرای پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن تامین شده، اما این بدان معنا نیست که در شهر ایلام زمین کمبود نداریم.

دوستی یادآور شد: در شهری مانند دهلران که سهمیه آن یک هزار و ۱۵۳ واحد است ما می‌توانیم کار ساخت بیش از ۳ هزار واحد مسکونی را شروع کنیم و در شهر مهران نیز که سهمیه آن ۶۰۷ واحد است کار ساخت یک هزار و ۱۲۰ واحد را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه تا کنون در شهرستان دهلران ۶۵۰ قطعه زمین و در مهران ۴۲۰ قطعه زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی به صورت ویلایی واگذار شده است، عنوان کرد: در حوزه طرح جوانی جمعیت نیز در مهران ۷۰۰ قطعه زمین، در دهلران ۲۶۰ قطعه و در شهر ایلام نیز کار ساخت تعدادی از واحد‌ها شروع شده و تعدادی نیز در حال رایزنی با مالکان زمین برای تامین زمین هستیم که بعد از تفاهم بتوانیم زمین مورد نیاز را در اختیار مشمولان این طرح قرار دهیم.

سهمیه استان ایلام در طرح ملی نهضت مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد در چند بخش خودمالکی، بافت‌های فرسودی، استیجاری و ساخت واحد‌های مسکونی در سطح شهر‌های استان است.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.