2
استاندار ایلام:

ایلام از استان‌های پیشتاز در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است

  • کد خبر : 25116
  • 14 دی 1402 - 21:28
ایلام از استان‌های پیشتاز در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است
استاندار ایلام گفت: ایلام از استان‌های پیشتاز در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در آیین افتتاح دو کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان ایلام با تسلیت سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی و شهادت جمعی از هم‌وطنان در گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، گفت: این هم‌وطنان با حضور پرشور خود در گلزار شهدای کرمان پیرو و ادامه دهنده مکتب شهید سلیمانی بودند که توسط جبهه‌ی استکبار و تروریست‌ها به فیض شهادت نائل شدند.
وی با اشاره به محبوبیت بالای شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم، اظهار کرد: همه دیدیم و شاهد بودیم که در تشیع پیکر مطهر و پاک این شهید چه جمعیت عظیمی حضور یافتند که نشان از محبوبیت بالای این شهید در بین مردم برای تحقق آرمان و مکتب شهید سلیمانی است.
بهرام‌نیا در بخش دوم سخنان خود با اشاره به راه‌اندازی دو کانال تلویزیونی انتخاباتی در استان ایلام، گفت: خوشبختانه این استان از استان‌های پیشتاز کشور در راه‌اندازی کانال‌های انتخاباتی است که فعالیت این دو کانال در دو حوزه‌ی انتخابیه استان ایلام در تبیین‌گری، روشنگری، اطلاع‌رسانی و انتخاب گزینه‌ی اصلح بسیار مهم و اثرگذار است.
وی با اشاره به فراهم شدن همه‌ی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در استان، گفت: برگزاری انتخابات از مصادیق بارز مردم‌سالاری دینی است و برای این مهم دستگاه‌های اجرایی پای کار خواهند آمد.
استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف اشاره و تصریح کرد: ایلام ظرفیت‌های بالقوه‌ی فرهنگی، گردشگری و اقتصادی دارد که بخشی از این ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل شده و در مقایسه با دو سال گذشته این استان متحول شده است.
بهرام‌نیا مطرح کرد: طی دو سال گذشته ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این استان صرف زیرساخت‌های اربعین شد که از این میزان ۵ هزار میلیارد تومان صرف حوزه‌ی راه‌ها شد.
وی افزود: در طول چهار دهه پس از انقلاب، ایلام همواره نگین تورم بوده است که در طول دو سال آغاز فعالیت دولت سیزدهم به تدریج رتبه‌ی تورم ایلام بهبود یافت. در آخرین گزارش مرکز آمار ایران رتبه‌ی تورم ایلام ۱۵ پله بهبود یافت.
وی اضافه کرد: در این دوسال تلاش شد واحد‌های راکد دوباره به تولید برسند و در این راستا با تلاش مدیران حوزه‌ی اقتصادی بخش زیادی از واحد‌های راکد به چرخه‌ی تولید بازگشتند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25116

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.