4

پرداخت بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام

  • کد خبر : 25017
  • 06 دی 1402 - 15:03
پرداخت بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات ازدواج در ایلام
استاندار ایلام گفت: ۵ هزار و ۷۴۱ فقره تسهیلات ازدواج با اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در هفتمین جلسه ستاد استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با اشاره به پرداخت پنج هزار و ۷۴۱ فقره تسهیلات ازدواج در استان اظهار داشت: همچنین تاکنون در حوزه تسهیلات فرزندآوری پنج هزار و ۲۴۸ مورد با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در استان پرداخت شده است.

وی افزود: استان ایلام با ۸۰ درصد پرداختی تسهیلات ازدواج و هم‌ردیف با استان تهران در رتبه اول و استان‌های یزد و اصفهان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

استاندار ایلام با قدردانی از عملکرد بانک‌های استان در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج و کسب رتبه نخست در بین استان‌های کشور، یادآور شد: علاوه بر این، شاهد جهش خوبی در پرداخت تسهیلات بانک‌ها در حوزه تسهیلات مسکن خودمالکی هستیم و پرداختی‌ها از ۸۰ نفر به ۸۰۰ نفر رسیده است.

بهرام نیا در همچنین با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان در شاخص‌های حوزه باروری و فرزندآوری نیز اعلام کرد: میزان باروری کل کشور ۱/۶ درصد و رتبه کشوری ایلام از مجموع کل شهرستان‌ها ۲۶۰ است.

در این نشست مقرر شد پرداخت تسهیلات ازدواج برای هزار و ۶۳۵ نفر و تسهیلات فرزندآوری برای ۴۹۷ نفر که در نوبت پرداخت هستند در اولویت پرداخت بانک‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/حدیث همتی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=25017

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.