4
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام خبر داد

توزیع روزانه ۲۷ تن مرغ منجمد در استان ایلام در آستانه شب یلدا

  • کد خبر : 24933
  • 25 آذر 1402 - 17:30
توزیع روزانه ۲۷ تن مرغ منجمد در استان ایلام در آستانه شب یلدا
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام از توزیع روزانه ۲۷ تن مرغ منجمد در این استان در آستانه شب یلدا خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;هادی صالحی سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام ، اظهار کرد: این اداره کل در آستانه شب یلدا و با توجه به ذخایر قابل قبول سردخانه، تا زمان بهبود وضعیت بازار مرغ کشتار روز، توزیع روزانه مرغ منجمد را در دستور کار خود قرار داده است.
وی بیان کرد: از روز گذشته (پنج شنبه ۲۳ آذرماه) توزیع ۲۷ تن مرغ منجمد در سطح شهر ایلام و شهرستان‌های استان به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز آغاز شده است.
صالحی افزود: مرغ منجمد تنظیم بازاری به قیمت کیلویی۶۵۷ هزار ریال در سطح فروشگاه‌های استان و عاملین توزیع در دسترس شهروندان قرار گرفته است.
سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام اظهار کرد: یکی از ابزار‌های مؤثر در کنترل قیمت مرغ در آستانه شب یلدا، توزیع و تزریق مرغ منجمد با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌های استان است که در این راستا توزیع آن به منظور تعادل بخشی به بازار آغاز و تا رفع کمبود این روند کماکان ادامه خواهد داشت.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون به مناسبت‌های مختلف بیش از ۷۳۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار توسط اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام در سطح استان توسط عاملان توزیع و با نظارت لازم و مستمر کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام توزیع شده است.
انتهای پیام/علی محمدمرادی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.