3

 ۱۱ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند

  • کد خبر : 24904
  • 24 آذر 1402 - 17:42
 ۱۱ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند
سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه تروریستها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبر داد. در این حمله تروریستی تعداد زیادی از این تروریست ها به هلاکت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند که بلافاصله در تاریکی شب از منطقه گریختند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ تن از افسران انتظامی و سربازان وظیفه مقر انتظامی شهرستان راسک به شهادت رسیده و همچنین شماری از نیرو‌های فراجا زخمی شدند. مجروحان به بیمارستان منتقل شدند که حال برخی از آنها وخیم است.
با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، هیئتی به سرپرستی سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری موضوع هستند.
هم‌اکنون فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در موقعیت حضور دارد و اوضاع تحت کنترل است.
گروهک تروریستی «جیش الظلم» با انتشار بیانیه‌ای خبر داده نیروهایش ساعت دو بامداد امروز به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک هجوم برده‌اند.

دو نفر از تروریست‌های کلانتری راسک به هلاکت رسیدند

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مورد جزئیات حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی در راسک استان سیستان و بلوچستان، گفت: از ساعت ۲ بامداد تروریست‌ها از چند محور به کلانتری راسک حمله می‌کنند؛ از طرفی تروریست‌ها نیز برای جلوگیری از رسیدن نیرو‌های کمکی هم کمین می‌زنند.
وی افزود: ولی نیرو‌های کمکی با رشادت با وجود برقرار بودن کمین و تقدیم ۲ شهید خودشان را به محل درگیری می‌رسانند و موفق می‌شوند کلانتری را از لوث وجود تروریست‌ها پاک کنند که ۲ نفر از آن‌ها نیز به درک واصل شدند، یک نفر نیز مجروح و دستگیر شد و بقیه هم متواری شدند.
معاون امنیتی وزارت کشور با بیان اینکه تروریست‌ها تعدادی از کشته‌هایشان را با خود برده‌اند، تصریح کرد: طرح محاصره منطقه اجرا شده است و به دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم.

دستور دادستان کل کشور جهت برخورد قاطع با عوامل حمله تروریستی مقر انتظامی راسک

بر اساس اعلام دادستانی کل کشور، در پی حمله تروریستی بامداد امروز به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، حجت الاسلام والمسلمین موحدی در پیامی خطاب به دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان دستور داد ابعاد مختلف این حادثه بررسی و با عوامل این جنایت برخورد قاطع صورت گیرد.

اسامی مجروحان حادثهٔ تروریستی راسک

اسماعیل دهکردی، حامد خمر، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان و اسکندر عباسی به عنوان مجروحان حادثه تروریستی راسک اعلام شده‌اند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.