5

راه‌اندازی سایت مخابراتی در ۲ روستای سیروان

  • کد خبر : 24846
  • 18 آذر 1402 - 20:19
راه‌اندازی سایت مخابراتی در ۲ روستای سیروان
فرماندار سیروان از راه اندازی سایت جدید مخابراتی با تکنولوژی پیشرفته نسل ۴ در روستا‌های حسن گاوداری و چشم شیر عرب رودبار خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;محمدباقر شریفی فرماندار سیروان در بازدید معاون مخابرات منطقه ایلام از مراکز مخابراتی این شهرستان اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سایت‌های جدید مخابراتی با تکنولوژی پیشرفته نسل ۴ در روستا‌های حسن گاوداری و چشم شیر عرب رودبار، مشترکین ساکنان این روستا‌ها می‌توانند از آنتن دهی و اینترنت همراه مناسب استفاده کنند.

وی افزود: از آنجایی که این شهرستان فاقد رینگ پشتیبانی مخابراتی است، مقرر شد که مخابرات استان پیگیر رینگ پشتیبان از سمت بدره به این دیار باشند تا مردمان این منطقه بتوانند در هنگام قطع ارتباطی، از رینگ پشتیبان استفاده کنند.

فرماندار سیروان تصریح کرد: قرار است تا ابتدای سال آینده فیبر هوایی روستای سیاه سیاه تا قاضی خان زمینی شود تا ضمن جلوگیری از سرقت کابل‌های مخابراتی، از این طریق مشکل ارتباطی روستا‌های این مسیر نیز برطرف شود.

شریفی با اشاره به اینکه برخی از روستا‌های این شهرستان با مشکلات عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت مواجه هستند، عنوان کرد: انتظار می‌رود که مخابرات و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مشکلات زیرساختی این روستا‌ها را برطرف کنند تا شاهد رضایتمندی مردم در این زمینه باشیم.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.