1
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان خبر داد

خواستگار ناکام عامل انتشار تصاویر دختر جوان در آبدانان شد

  • کد خبر : 24521
  • 27 آبان 1402 - 16:32
خواستگار ناکام عامل انتشار تصاویر دختر جوان در آبدانان شد
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از دستگیری خواستگار ناکام به دلیل انتشار تصاویر خصوصی دختر جوانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;سرهنگ “نوروز شریعتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری حادثه ایلام در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه خانمی با همراه داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا شهرستان و ارائه مستنداتی مدعی شدکه فردیا افرادی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالب کذب وتهدید آمیز و ارسال تصاویر خصوصی برای بستگانش قصد بدنام کردن وی را دارد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد : کارشناسان پلیس فتا باتوجه‌ به اظهارات شاکی و ادله جمع آوری شده، با بهره گیری از امکانات فنی و تخصصی در کمترین زمان ممکن هویت فرد مورد نظر را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم به پلیس فتا احضار شد.

وی بیان داشت: برابر اظهارت متهم، که خواستگار سابق شاکی بوده پس از مواجهه شدن با ادله و مستندات غیرقابل انکار پلیس فتا به بزه ارتکابی اعتراف و هدف خود را انتقال جویی به دلیل شنیدن جواب منفی از وی عنوان کرد.

سرهنگ شریعتی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده جهت سیر مراحل اداری به مرجع قضائی ارجاع داده شد به شهروندان توصیه کرد: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبرامری مهم محسوب می شود.

انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24521

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.