2

به هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است

  • کد خبر : 24472
  • 23 آبان 1402 - 20:47
به هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است
نیکبخت گفت: به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.

به گزارش حادثه ایلام;محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی امروز سه شنبه ۲۲ آبان در مرکز پاسخگویی ریاست جمهوری حضور یافت و بی واسطه با مردم به صورت تلفنی گفتگو کرد.
یکی از هموطنان که از یکی از روستا‌های توابع استان فارس تماس گرفته بود و مشکلاتی به دلیل تخریب دیواره‌های کانال انتقال آب برایشان ایجاد شده بود مطرح کرد و وزیر جهادکشاورزی قول پی‌گیری داد.
نیکبخت در همان لحظه با یکی از مسولان ذی ربط تماس گرفت و دستور پی‌گیری داد.
در ادامه یکی از کشاورزان شهرستان اسد آباد با وزیر جهاد کشاورزی گفتگو کرد و گلایه‌هایی در مورد قیمت گذاری و خرید محصولاتش را داشت که وزیر جهاد همان لحظه دستور خرید محصولات کشاورزی این فرد را داد.
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: شاید تنها وزیری باشم که هر هفته روز‌های پنج شنبه با روسای سازمان‌ها تماس می‌گیرم و از وضعیت محصولات کشاورزی مطلع هستم. تا ۱۵ روز آینده صادرات سیب زمینی به عراق باز می‌شود.
نیکبخت گفت: در شورای اقتصاد قیمت نان مطرح شد وزارت کشاورزی مسئول تولید و انبارداری آرد است نظارت بر قیمت‌ها برعهده شورای آرد و نان هر استان است به صورت قانونی در هیچ مرجعی مجوز افزایش قیمت نان داده نشده است و دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد.
وی افزود: سیب زمینی‌ها برداشت شده است و برای فصل زمستان به تدریج وارد بازار می‌شود و بخشی از آنان صادر می‌شود اگر کشاورزی سیب زمینی داشت و تمایل داشت سیب زمینی اش توسط وزارت جهاد خریداری می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی در مورد واردات محصولات کشاورزی به کشور نیز گفت: برای تامین نیاز داخل کشور تاجایی که مقدور باشد از تولید داخل استفاده می‌کنیم، واردات برای مواقعی است که امکان تولید داخل وجود ندارد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24472

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.