2
استاندار ایلام:

پیشرفت ۶۰ درصدی تونل شماره یک اربعین

  • کد خبر : 24348
  • 18 آبان 1402 - 17:37
پیشرفت ۶۰ درصدی تونل شماره یک اربعین
استاندار ایلام با اشاره به اینکه تونل شماره یک اربعین ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این طرح طبق زمانبندی انجام شده طی ۲ ماه تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در جریان بازدید از تونل شماره یک محور ایلام – مهران، اظهار کرد: طبق برنامه زمانبندی انجام شده این پروژه باید ظرف ۲ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
وی با ابراز رضایت از میزان پیشرفت این پروژه، اظهار کرد: طی ۱۰ روز گذشته ۵۰۰ متر از عملیات لاینینگ این تونل انجام شده و ۳۰۰ متر باقی‌مانده نیز در حال انجام است.
استاندار ایلام با اشاره به طلب سه هزار میلیارد ریالی پیمانکار پروژه‌های تونل شماره یک و ۲ و پل رانشی ماربره، ادامه داد: نگاه مجموعه دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و پیگیری برای تحقق این مطالبات ادامه دارد و از مجموعه اعتبارات استان نیز بخشی به این سمت هدایت خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در بازدید استاندار ایلام از تونل شماره یک مسیر ایلام به صالح آباد اظهار کرد: در حال حاضر ۵۰۰ متر از لاینینگ این تونل به اتمام رسیده و حدود ۳۰۰ متر آن باقی مانده است که انتظار می‌رود تا ۱۰ روز آینده نیز این عملیات به اتمام برسد.
فرشاد دوستی با بیان اینکه با اتمام لاینینگ بحث زیرسازی و بیس این تونل و همچنین روشنایی آن آغاز خواهد شد، مطرح کرد: امید است که مطابق برنامه زمانبندی در ظرف یک ماه آینده به اتمام برسد.
وی با بیان اینکه اکثر جاده‌های استان ایلام در حوزه اربعین فعال هستند و از سال گذشته پروژه‌های راهسازی اربعین در استان شروع شده است، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها امسال به بهره برداری رسیده و تعدادی نیز در دست اجرا است که امید است با تزریق اعتبارات مناسب به زودی به بهره برداری برسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام مطرح کرد: مجموع عملکرد ریالی که در پروژه‌های راهسازی اربعین در استان هزینه شده بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.