0
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام خبر داد

تردد بیش از ۸ میلیون نفر از مرز مهران

  • کد خبر : 24314
  • 17 آبان 1402 - 20:01
تردد بیش از ۸ میلیون نفر از مرز مهران
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۸ و نیم میلیون نفر در طول سال از مرز مهران تردد می‌کنند.

به گزارش حادثه ایلام;سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت: سالانه ۸ و نیم میلیون نفر از مرز مهران که یک مرز ویژه است، تردد می‌کنند.
وی در ادامه در خصوص روکش آسفالت جاده‌های استان با بیان اینکه ۴۷۰ کیلومتر روکش آسفالت از خرداد سال گذشته تاکنون در سطح راهداری استان انجام شده است، اضافه کرد: از ابتدای فروردین‌ ماه تا پایان مهرماه سال جاری نیز ۳۴۲ کیلومتر روکش آسفالت و لایه حفاظتی در راه‌های اصلی، فرعی روستایی و آسفالت حفاظتی اجرا شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم ۲۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح راه‌های استان هزینه شده است، عنوان کرد: همچنین ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل شرکت نفت، گاز، بنیادعلوی و برکت نیز در این راستا هزینه شده است.
چشمه‌خاور با اشاره به اینکه ۳۰۰ قرارداد با پیمانکاران مختلف در بخش‌های روکش آسفالت، بهسازی، راهسازی و … توسط این اداره کل در دو سال اخیرمنعقد شده است، مطرح کرد: برنده ۹۰ درصد پیمان‌های این دستگاه پیمانکاران بومی این استان هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه هر قرارداد از مرحله مطالعه تا اجرا حداقل دو ماه طول خواهد کشید، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی با استناد به بند ب ماده ۱۳ قانون مناقصات، موظفند فراخوان مناقصات را دو تا سه بار انتشار دهند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24314

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.