2
استاندار ایلام:

۱۳ آبان روز شکست هیمنه آمریکا است

  • کد خبر : 24230
  • 13 آبان 1402 - 23:44
استاندار ایلام گفت: مردم غزه و فلسطین با وحدت و انسجام و توکل بر خدا پیروز هستند همانطور که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در برابر دشمنان پیروز شدیم.

به گزارش حادثه ایلام;حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه اظهار کرد: یوم الله ۱۳ آبان روزی تاریخی در طول حیات انقلاب اسلامی است که سه واقعه مهم از جمله تبعید امام راحل، شهادت تعداد زیادی از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در این روز رقم خورده است.
وی اظهار کرد: استکبار ستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز از اهداف برگزاری این راهپیمایی است، اما امسال به واسطه ظلم و جنایتی که توسط رژیم کودک کش اسرائیل و حامیان جنایتکار آن بر مردم مظلوم غزه و فلسطین روی داده است، امسال ۱۳ آبان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است.
استاندار ایلام با اشاره به اینکه مردم استان ایلام امروز همگام با سایر استان‌های کشور بار دیگر حماسه بزرگی آفریدند، مطرح کرد: حمایت آمریکا با ارسال تجهیزات جنگی از رژیم صهیونیستی نشان دهنده عمق زبونی و ضعف این رژیم غاصب است و امروز مردم در سراسر کشور انزجار خود را از کودک کشی و جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار آن اعلام کردند.
بهرام‌نیا با محکوم کردن این جنایات، افزود: رژیم صهیونسیتی کشتار کودکان و زنان را افتخار خود می‌داند و بدلیل شکست عمیق در عملیات طوفان الاقصی و سرپوش گذاشتن بر آن، دست به چنین اقدامات ضدبشری زده است.
استاندار ایلام ادامه داد: حامیان اصلی این رژیم یعنی آمریکا دست از جنایات خود برنداشته و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز از هیچ تلاشی برای فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دریغ نکردند، اما باید بدانند که مردم غزه و فلسطین با وحدت و انسجام و توکل بر خدا پیروز هستند همانطور که ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین تجهیزات در برابر دشمنان پیروز شدیم.
وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان جهان و همه آزادیخواهان بیدار هستند و فریب تبلیغات رسانه‌ای دشمنان و نظام سلطه را نخواهند خورد، مطرح کرد: حضور امروز مردم در این راهپیمایی جواب محکم دیگری به اقدامات ضد استکباری است و انزجار خود را هم از آمریکا و هم از رژیم کودک کش اسرائیل اعلام کردند.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.