2

ساماندهی سایت دفن زباله هردراز در ایلام

  • کد خبر : 24093
  • 08 آبان 1402 - 9:05
ساماندهی سایت دفن زباله هردراز در ایلام
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام از ساماندهی سایت دفن زباله هردراز ایلام به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ریخته شدن شیرابه حاصل از زباله‌ها در معابر شهری خبر داد.

به گزارش حادثه ایلام;رضا امیری مقدم معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام در بازدید از سایت دفن زباله هردراز اظهار داشت: مقرر شد، شهرداری ایلام در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی سایت دفن زباله هردراز، جلوگیری از سوزاندن زباله‌ها در این سایت و مدیریت ورود نخاله‌های ساختمانی با استفاده از سیستم هوشمند RFID با نصب دستگاه رادیو شناسه بر روی خودرو‌های حمل نخاله به منظور ورود مدیریت شده نخاله‌ها به سایت دفن زباله و جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه معابر برون شهری و دیگر مناطق غیر مجاز اقدام شود.

وی افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از ریخته شدن شیرابه حاصل از زباله‌ها در معابر شهری شهرداری ایلام می‌بایست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی باکس‌های معیوب و خودرو‌های حمل زباله اقدام کند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام اضافه کرد: احداث کارخانه بازیافت زباله در استان از مطالبات جدی مردم و حافظان محیط زیست است که باید در دستور کار شهرداری ایلام قرار گیرد.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.