2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام:

۲۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های راهداری ایلام هزینه شد

  • کد خبر : 24012
  • 05 آبان 1402 - 15:08
۲۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های راهداری ایلام هزینه شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون اعتباری معادل ۲۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در سطح راه‌های استان و منتهی به پایانه مرزی مهران هزینه شده است.

به گزارش حادثه ایلام;سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: این میزان اعتبار به ترتیب در سال ۱۴۰۰ معادل پنج هزار و ۲۴۰میلیارد ریال، در سال ۱۴۰۱ مبلغ هفت هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال و در سال گذشته مبلغ ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: همچنین اعتبارات شرکت نفت، گاز، بنیاد علوی و برکت به میزان ۵۲۰ میلیارد ریال در سطح راه‌های استان و راه‌های منتهی به پایانه مرزی مهران هزینه شده است.
چشمه خاور مطرح کرد: این میزان اعتبار شامل استانی، سفر ریاست جمهوری، ملی، قیر و دیگر نهاد‌ها همچون شرکت نفت، شرکت گاز، بنیاد علوی و بنیاد برکت بوده است.
وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ اعتبارات ملی سازمان راهداری ۸۴۰ میلیارد ریال بود که این میزان در سال گذشته به هفت هزار میلیارد ریال یا به عبارتی هشت برابر افزایش یافته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: در این باره زمانی (سال ۱۴۰۰ تاکنون) اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام شامل روکش آسفالت ۷۳۰ کیلومتر از راهها، ۱۰ هزار کیلومتر خط کشی، نصب ۷۰ عدد انواع تابلو، تبدیل ۱۰ کیلومتر راه ۲ خطه به چهار خطه و احداث پل صلواتی و تعدادی واریانت و نصب ۴۰ کیلومتر نیوجرسی بتنی بوده است.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=24012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.