4

چقدر باید خون فلسطینی‌ها ریخته شود، تا اقدامی کنید!

  • کد خبر : 23928
  • 02 آبان 1402 - 9:12
چقدر باید خون فلسطینی‌ها ریخته شود، تا اقدامی کنید!
رئیس دفتر سیاسی حماس در پیامی به رهبران کشور‌های عربی و اسلامی هشدار داد چقدر باید خون فلسطینی‌ها در غزه ریخته شود، تا اقدامی کنید.

به گزارش حادثه ایلام;اسماعیل هنیه رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در پیامی مکتوب در واکنش به انفعال کشور‌های اسلامی و عربی در قبال جنایت‌های اشغالگران صهونیست علیه مردم غزه خطاب به رهبران آن‌ها افزود: چقدر باید خون فلسطینی ریخته شود تا اقدامی کنید.
به گزارش فلسطین الیوم، وی تأکید کرد: این جنایتکاران تفاوتی میان هیچ کسی در غزه قائل نیستند و اعم از زن و کودک و سالخورده را قتل عام می‌کنند. اشغالگران با این جنایت‌ها “صفحه‌ای ننگین و شرم آوری مالامال از خونریزی در تاریخ ثبت کردند.
هنیه گفت: مجاهدان مقاومت فلسطین خواب و امنیت را از اشغالگران خواهند گرفت و هر اندازه هم طول بکشد، اما اجازه نخواهند داد آن‌ها احساس امنیت کنند تا این که ملت ما و فرزندان فلسطین در امنیت، آزادی و حاکمیت بر سرزمین خود زندگی کنند.
رئیس دفتر سیاسی حماس با انتقاد از بی‌تحرکی کشور‌های عربی و اسلامی خطاب به رهبران این کشور‌ها افزود: رهبران کشور‌های عربی و اسلامی! چه اندازه نیاز دارید که خون ریخته شود و کشتار صورت گیرد تا به خاطر خدا خونتان به جوش آید و موضعی تاریخی در مقابل قتل عام کودکان، زنان و سالخوردان غزه بگیرید.
هنیه همچنین خطاب به کشور‌های غربی گفت: به غربِ مدعی حقوق بشر، اما شریک در قتل عام و ریختن خون بی‌گناهان از ملت‌مان می‌گویم که با مواضع خود در حمایت از جنگ نسل کشی در غزه برای همیشه از انسانیت سقوط کردید و دیواری میان خود و ملت‌های عربی و اسلامی ایجاد کردید که تا ابد الدهر فرو نخواهد ریخت.
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23928

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.