2

افزایش شمار شهدای غزه به ۳ هزار نفر

  • کد خبر : 23700
  • 25 مهر 1402 - 21:15
افزایش شمار شهدای غزه به ۳ هزار نفر
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.

به گزارش حادثه ایلام;وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.
خبرگزاری وفا به نقل از این نهاد فلسطینی گزارش داد، در جریان این حملات، تا کنون سه هزار نفر به شهادت رسیده‌اند و بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر هم زخمی شده‌اند.
در جریان این حملات در کرانه باختری، ۶۱ نفر شیهد و بیش از هزار و ۲۵۰ نفر هم زخمی شدند.
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان شامگاه گذشته در بیان آخرین آمار قربانیان حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه، تعداد شهدا را ۲۸۰۸ نفر اعلام کرد.
این در حالی است که طبق گفته سازمان امدادرسانی غزه هنوز بیش از هزار نفر در زیر آوار مانده‌اند و کار آواربرداری با توجه به حملات پیوسته هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی با کندی صورت می‌گیرد.
رسانه‌ها از حملات شدید به شرق غزه خبر دادند و این در حالی است که دفتر نتانیاهو برخی گزارش‌های خبر مبنی بر توافق بر سر ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه را تکذیب کرد و گفت که «در حال حاضر» چنین توافقی وجود ندارد.
«یسرائیل کاتس» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز گفته است که به شدت با باز شدن لوله‌های آب به سمت غزه و یا ورود کمک‌های بشردوستانه به این منطقه مخالف است؛ گفته می‌شود که کابینه رژیم صهیونیستی امشب بر سر این موضوع رأی‌گیری خواهد کرد.
اقدام رژیم اشغالگر قدس در قطع آب و برق غزه و ممانعت از ورود غذا و دارو به این منطقه در حالی است که «فیلیپه لازارینی» کمیسرکل آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) امروز در یک نشست خبری هشدار داد که این نهاد امدادی وابسته به سازمان ملل توان کمک رسانی به صد‌ها هزار فلسطینی ساکن نوار غزه را ندارد.
لازارینی که در مقر آنروا در قدس اشغالی صحبت می‌کرد، تصریح کرد: «همکاران من در غزه دیگر قادر به ارائه کمک انسان دوستانه (به فلسطینیان) نیستند».
انتهای پیام/سعد حمیدی کیا

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.