1
فرمانده انتظامی استان:

برخورد با جرائم خشن از اولویت های جدی پلیس ایلام است

  • کد خبر : 23628
  • 23 مهر 1402 - 18:17
برخورد با جرائم خشن از اولویت های جدی پلیس ایلام است
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه با مجاهدت و ایثار شبانه روزی همکارانم در حوزه های مختلف پلیس ، امنیت پایدار و با ثبات و مطلوبی را در ایلام شاهد هستیم،گفت : مقابله با جرائم خشن جزو اولویت های جدی پلیس ایلام است.

به گزارش حادثه ایلام;سردار “جمال سلمانی” در جلسه پیشگیری و مقابله با جرائم خشن که با حضور رئیس کل دادگستری استان ،دادستان وجمعی از  مقامات قضائی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: برخی جرائم و اختلافات قابل اصلاح و سازش است اما با برخی جرائم نیز باید قاطعانه و بدون گذشت وبرابر قانون برخورد کرد.

وی افزود: پلیس ایلام مقتدرانه با اشرار ، اراذل واباش ،سارقان و قانون شکنان برخورد قانونی می کند و اجازه عرض اندام و ناامنی به این افراد نمی دهد، با وجود اینکه خود آنها نیز می دانند که در صورت ارتکاب جرم دیر یا زود باید تسلیم قانون شوند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس به عنوان حافظ امنیت جامعه از همه توان و ظرفیت خود برای تحقق این مهم استفاده و مجدانه با مجرمان و خلافکاران مقابله می کند تصریح کرد : برخی میدان را برای خود جولانگاه دیده اند، این دوران دیگر تمام شده چراکه همکارانم در انتظامی استان با اشراف اطلاعاتی با مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان بدون مماشات برخورد خواهند کرد و اجازه هیچگونه ایجاد ناامنی را به هنجارشکنان نخواهند داد.

سردار سلمانی در پایان بیان اینکه ایلام  جزو استان های امن کشور محسوب و جرائم خشن آن حداقلی است گفت : با این حال همین حداقل جرائم خشن نیز باید برچیده شود از این رو تعامل مطلوب میان پلیس و دستگاه قضائی فضای ناامنی را برای مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ایجاد کرده و هردودستگاه بر قاطعیت برخورد با این گونه جرائم اهتمام ویژه ای دارند.
انتهای پیام/علی محمدمرادی

لینک کوتاه : http://hadeseilam.ir/?p=23628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.